Thursday, August 13, 2015

[BM] Review: Suami Gay Isteri Mak Nyah: Nafsu Songsang Terlaknat

Suami Gay Isteri Mak Nyah: Nafsu Songsang Terlaknat Suami Gay Isteri Mak Nyah: Nafsu Songsang Terlaknat by Mohd Khairul Anwar Ismail
My rating: 2 of 5 stars

Songsang tetap songsang, biarpun atas nama naluri, hak asasi, kebebasan. Untuk menyatakan golongan LGBT ini di pihak kebenaran, hakikatnya menjadi pelik pandangan tersebut kerana semulajadinya 'pasangan' adalah lelaki & perempuan @ jantan & betina.



Sekadar keinginan diri untuk dipenuhi, sehingga inginkan masyarakat untuk menerima perbuatannya menjadikan aktivis golongan ini dikira ekstrimis.

Masyarakat mengutuk perbuatan sejenis ini, namun, dari sudut kemanusiaan, layanan atas mereka masih lagi sama. Hanya kerana inginkan songsang menjadi lurus, proses rasionalisasi besar-besaran mereka promosikan serta membawa hujah yang janggal bagi menghalalkan yang haram.

Andai golongan ini serta aktivis kemanusiaan terus kekal mempertahankan & memperjuangkan kebebasan 'beramal' sebagai LGBT, hakikatnya, mereka telah menolak untuk beramal dalam agama. Berhati-hati dalam menyokong kebebasan tersebut kerana jelas syirik akan Allah & RasulNya atas arahan menjauhi perkara mungkar & keji

View all my reviews

No comments:

Post a Comment